28 juni 2007

Lyckan i ett pack.

Tanterna på Posten känner igen mig vid det här laget. Tur var det, för där låg mitt paket och väntade på mig. Det skulle ha kommit till mig igår men av någon anledning har jag inte fått någon avi. Jag kramade om paketet som en femåring kramar sin snuttefilt.

Nu sitter jag på jobbet i min rödvita klänning! Den är skön och fluffig. Jag har tagit massa bilder som du får se imorgon. Högskolebibblan är enda stället med Photoshop och de har bara öppet tre timmar om dagen.

Nu oroar jag mig bara över mitt paket från CC. Det verkar som att det har fastnat i tullen. Hoppas inte!

Snörena på mina vita skor har gått sönder. Igen. Halvvägs till jobbet sa det bara SNÄPP. Skitkvalitet, säger jag! Aldrig mer att jag köper billiga kinesiska kopior.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin