26 juni 2007

Lucky pack-hysterin, del 4.

Jag och Josen körde ut Sara via MSN för att hämta paketen. Det här är vad vi fick!

Mitt paket: Marinblå a-linjeformad kjol, helsvart smockad empirskuren klänning, svartvitrandig t-shirt med rött tryck.

Josens paket: Cremevita mamelucker, svart kortärmad blus, svartvitrutig klänning.

Saras paket (modellat av henne själv!): Helsvart kjol, rödvit smockad empirskuren klänning, svarta mamelucker.

Jag har bytt min svarta klänning mot Saras rödvita. Den a-linjeformade kjolen är grymsöt men vad jag minns från sajten är den liten i storleken. T-shirten är jag mer än nöjd med, även om trycket är... bubbligt? ^^;


Jag är ganska nöjd med mitt paket, Josen är helt klart grymt nöjd med sitt och Sara turade ju som ett rent jävla lottobarn och fick exakt allt hon ville ha. :P
Det här gör vi om i vinter, brudar! Längtar redan till julens lucky pack!

2 kommentarer:

  1. fast perkele, jag tror att i vinter får någon annan ha hand om beställningen! jag är ju dönervig fortfarande, det här var för mycket för mig XD

    men idag promenerar jag ut i min nya klänning och bloomers, aah <3 *nöjd*

    SvaraRadera
  2. Jag kan ta hand om julpaketen! Då har jag definitivt en dator. :P

    Ser fram emot att få mitt paket! Trodde aldrig jag skulle vilja sätta på mig en empirskuren klänning. XD

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin