11 juni 2007

Gårdagens outfit - hur man nu räknar.


I lördags åkte jag till Borgholm, beblandade mig med öborna och hittade Sveriges grymmaste outletbutik med ett helt fantastiskt sortiment av galna kläder. Det var säkert 30 grader varmt, jag lovar.

Jonathans familj har precis flyttat till ett nybyggt radhus med takterass. Jag kan definitivt se mig själv på takterassen i sommar, spottandes körsbärskärnor på förbipasserande och grilla flintastek i bikini.

Ärmlös hoodie: Putumayo
Linne: H&M
Kjol: offbrand, Thailand

4 kommentarer:

  1. de första två husen ser ut som pippilångstrums villa villerkulla.

    SvaraRadera
  2. Förutom att Villa Villerkulla har den där gräsliga gula färgen.

    SvaraRadera
  3. jag tror att villa villerkulla är mitt drömhus faktiskt. gult är fint!

    SvaraRadera
  4. Du får ha dreadstofsar istället för flätor!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin