2007-06-11

Ett paket kommer lastat.

Brevbäraren väckte mig tidigt imorse. Det är alltid lika roligt att öppna dörren i rufshår och bara nattlinne. Roligt för brevbäraren, alltså.


Koftan och blusen är ny! De virkade jordgubbarna är verkligen helt bedårande. Jag vill bara äta upp dom. Mest glad är jag över blusen och allt är Saras förtjänst! <3


Efter en stunds sockerchock av allt babyrosa bytte jag till helsvart. GOJJTIX!!! Det blev tusen gånger snyggare. Och varmare.


Närbild på den nya blusen. Det är ingen idé att jag säger något, ni förstår ju av bilden varför jag totalälskar den.

Kofta: Emily Temple Cute
Blus: Atelier Pierrot
Kjolar: Metamorphose
Strumpor: Baby the Stars Shine Bright
Skor: Montreal och offbrand (Thailand)

3 comments:

  1. du passar bäst i det svarta, if u ask me! ;)

    ReplyDelete
  2. Den första outfiten är oerhört fin (koftan!! *_*), fast du passar faktiskt bättre i svart. Det är något med dig och GOTHIKK helt enkelt ;P
    Topen är jättefin också, ååh.
    (haha, min förtjänst? :D)

    ReplyDelete
  3. Ja, jag kanske ska hänge mig åt GOJTIXX LOLZI.

    Sara > JA, det är din förtjänst eftersom jag var lite less på Closet Child precis när du pekade mig dit. ^^

    ReplyDelete