07 juni 2007

Dagens outfit.


Jag lyckades smita tidigare från redigeringsgenomgången!
Idag är det så helvetiskt varmt. Jag kunde egentligen matchat Puyo-väskan med de nya röda skorna men det är inte rätt dag att promenera in skor. Min Puyo lyckades hamna på sniskan också, stackarn.

Nu ska jag vara en duktig gnu och lämna böcker, scanna Gothic & Lolita Bibles samt handla mat. Vi får väl se hur långt jag kommer utan att svimma av värmen.

Linne: H&M
Kjol: Troll
Väska: okänt, köpt via Joa
Skor: TopShop
Solglasögon: Police

3 kommentarer:

  1. You look fabulous, sweetie darling!

    SvaraRadera
  2. puyo-väskan ger dig fett med respekt. coool yo.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin