13 juni 2007

Bortsorterad.

Den här veckan skulle japanska ambassaden höra av sig angående studieresan till Japan. Det är snart onsdag men jag har fetångest över att de inte ska ringa mig. Klart att jag har höga förväntningar och hoppas jättemycket! Jag vill ju verkligen åka.

Jag har egentligen inte bråttom till Japan, jag skulle kunna åka med Nina i höst om jag bara lyckas skrapa ihop pengarna. Eller så kan jag vänta till efter att jag gått ut. Men jag vill ju åka NUNUNU eftersom jag jobbade i flera veckor med ansökningsbrevet. Det var nog bara lagom i deras ögon - lagom är helt enkelt inte bäst.

Jag blev inte heller antagen till medieprojektet som EU anordnar nere i Bryssel. Det är jag inte lika besviken över men det hade varit kul att uppleva någonting nytt.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin