04 maj 2007

Kosmos är i balans.

Jag har inte gjort någonting vettigt alls idag, jag sitter fortfarande och surfar runt och läser en massa dravel bara för att jag kan.
Jag lydde Mooness och Lina, tog ett djupt andetag och andades ut. Kosmos är åter i balans igen.

Jag har börjat ta mig tid att läsa Brudens blogg. Hennes sätt att skriva om flatscenen gör att jag viker mig dubbel av skratt. Hon är dessutom påläst och har intellektuella flikar angående genus- och könsteorier. Smart och rolig liksom, den perfekta tjejen!
Kan det bli bättre? Ja, du kan läsa hennes blogg så att du också förstår hur fantastiskt bra hon är.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin