13 maj 2007

Jag ska bli mamma!

- Kör in på vägen till vänster, sa uppfödaren i telefonen när jag ringde henne för femte gången på mindre än 20 minuter.
- Väg, det är ingen jävla väg, det är en jävla KOSTIG!!! skrek Liza och manövrerade bilen genom grus och kalhygge.

Jag och Liza slösade bort 5 liter bensin bara på att snirkla runt utkanten av Nybro. Men kaniner blev det garanterat när vi kom fram. Jag hade svårt att bestämma mig. Jag velade mellan en svart hane med vit nos och en liten gul/silverspräcklig hane.


Knappt större än min kupade hand. Han somnade i min famn.

Jag filmade förstås - bara för att jag kunde! Och eftersom jag är sämst på att bädda in filmer som inte ligger på Youtube i blogginlägget får ni klicka för att se massa små goseniner mumsa på maskrosblad. Min bebis är den som är näst närmast kameran!

4 kommentarer:

  1. åååh, cuteness overload! vilka sötnosar. jag tror du blir en bra mamma :3

    SvaraRadera
  2. Åhååå ninnisarna är så söta vill också ha en, jävla pälsallergi! xD

    Sålång ago sedan sist är du i stockholm så säg får vi kanske ha reunion ^^v

    SvaraRadera
  3. Hur söta som helst! Man blir alldeles mjuk inui. Grattis till ninen! Har jag missat namnet?

    BTW, chinchilla kan funka om man är allergisk mot pälsdjur. Deras päls är så tät att inga kvalster kan leva i den. Fast de har ju ändå hö och spån förstås.

    SvaraRadera
  4. Birgitta > Nä, jag har inte bestämt namn ännu. Jag har fått en del namnförslag men jag tar gärna emot fler! ^^ Det är en pojke, så mycket är bestämt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin