05 maj 2007

För jag har ju inget bättre att göra med min tid, förutom att sitta och vänta på att bli uppraggad.

Jag loggade in på QX idag för första gången på ett halvår.

"Du är placerad i kö. För tillfället står det miljarder andra i kö som, liksom du, inte vill betala för att slippa vänta i tre timmar. Vi bryr oss inte om att du bara vill in och kolla ditt enda meddelande i brevlådan."


Meddelandet var förstås från Mooness. Mina meddelanden på QX har alltid varit från Mooness, om man räknar bort masskopierade raggningsförsök från män och den där obligatoriska frågan om mina trosor eller fötter är till salu.

Någon gång har jag tagit mod till mig och lyckats plita ihop ett handikappat meddelande till någon brud jag tyckt varit snygg och verkat snäll. Fast de har aldrig svarat. Jag ger mig antagligen på brudar som ligger över min nivå. Eller så kanske jag är för ful?

Jag känner mig som en misslyckad humla som inte lyckats knäcka queer-koden.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin