06 maj 2007

Födelsedagsplanering.

Hörni, jag vet att det är 1½ månad kvar men jag börjar få lite oroskänslor inför födelsedagsplaneringen.

Jag har fortfarande inte fått något besked om arbetstider under juni på sommarjobb #2. Därför vet jag inte om jag kommer till Stockholm till födelsedagen, speciellt inte eftersom jag börjar sommarjobb #1 på måndagen direkt efter.

Oavsett var festen blir, förutsatt att det blir någon, har jag inte den blekaste aning om var den borde hållas. Jag har ju inget boende stort nog i Stockholm som duger till festlokal och jag antar att restaurangsbokning borde ske snart för att se till att det finns plats. Samma gäller Kalmar. Ni står mig alla otroligt nära men 18 kvm studentlägenhet är liiite för svettigt.

Vad tycker ni? Skulle ni vilja komma till Kalmar på min födelsedag? Eller ska jag försöka ta mig till Stockholm? Vad vill ni göra? Jag vill bara vara med er och fira att jag blir mogen kvinna. ^^

5 kommentarer:

  1. Jag vill äta tårta! ;)

    SvaraRadera
  2. Kommer du till Stockholm så är jag fett på! Annars firar du och jag tre veckor senare. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag föreslår att du bär av till hufvudstaden.

    SvaraRadera
  4. Tårta blir det definitivt, vart jag än befinner mig. Eller så får det helt enkelt bli uppskjutet till i augusti då jag har pengar. :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin