07 maj 2007

Dötid.

Jag har varit en flitig myra på jobbet. Jag är redan klar, inga artiklar kvar att läsa in. Och jobbet slutar inte förrns om 1½ timma.

Under tiden slösurfar jag runt på alla mina forum, bildsajter och klädsidor. Fasansfullt lyxigt och samtidigt långtråkigt. Jag borde inte klaga eftersom jag tekniskt sett får 120 kronor i timman för det, eller hur?

Jag kunde inte kommentera folks bloggar hemifrån för Blogger har fått för sig att min hemdator är en spambot. Antagligen är det någon slags skum virusmask, tänkte jag. Antivirusprogrammet hittade förstås inte ett skit. Vad är det för mening med att ha ett antivirusprogram som inte funkar? Det här är tredje programvaran jag använder. Skitutvecklare.

4 kommentarer:

  1. Såna där dötidstimmar brukar man få jobba in senare. Passa på att njuta av friden...

    Så här ser jag för övrigt ut nu för tiden (Mmmmm, 12-15 timmarspass...):

    =_=

    SvaraRadera
  2. Maria, you're the queen of taltidning! ;)

    SvaraRadera
  3. www.apple.com/getamac baby!

    SvaraRadera
  4. mooness > Jag ser just nu ut såhär --> _-_ (upp och ner och däckad)

    pauli > Betalar du min ceriserosa iBook? VAD SNÄLLT!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin