22 maj 2007

Bilddagboken.se

Fler och fler personer stänger sina bilddagböcker. Antagligen vill de ha kontroll över vem som kan se in i deras privatliv. Vad ska jag göra med all min slösurfartid nu, jag som inte vill skaffa en bilddagbok?

Tur nog har inte fröken Josephine stängt sin bilddagbok, hennes inlägg får mig att asgarva rakt ut. Även när jag är själv.

Folk har frågat mig om det inte är konstigt att blogga. Att exakt vem som helst kan hitta hit. Ja, vem som helst kan läsa allt jag skriver, men att döma av besökarsiffrorna så kan jag räkna ut ganska snabbt vilka stammisar jag har.

Jag skriver ju varken provokativt eller informativt och jag är inte naken på mina bilder. Hemskt tråkig blogg har jag.

4 kommentarer:

  1. mitt lösenord för att se min bilddagbok är "gubbe", om du vill kolla :D men annars, jisses, så svårt är det ju inte att regga sig. då kan man ju även bevaka alla man vill och se när de uppdaterat ^^.

    SvaraRadera
  2. Men det ser väl lagom skumt ut om jag reggar en bilddagbok och min profil är TOM?

    SvaraRadera
  3. njae, gör det väl inte? ^^;; du skulle inte vara den enda som har bilddagbok för att bara kolla. nickar du nefalia så fattar ju vissa vem det är också, och inte någon creepy stalker :)

    SvaraRadera
  4. njae, gör det väl inte? ^^;; du skulle inte vara den enda som har bilddagbok för att bara kolla. nickar du nefalia så fattar ju vissa vem det är också, och inte någon creepy stalker :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin