03 april 2007

Tandlossning är livsfarligt - skräcksiffror skärrar Maria.

Såg just på nyheterna att tandlossning och tandköttsinfektion vid kindtänderna i hög grad leder till för tidiga dödsfall orsakade av hjärt- och kärlsjukdomar.

Det hjälper inte att jag dels har problem med mitt tandkött och dels att jag ibland får ont i hjärtat. Tur att jag har tandläkartid - skit också att jag är lätt hypokondrisk!

PS: Stryk det där med att jag är lätt hypokondrisk - jag ÄR hypokondrisk! Jag har egentligen bara problem med tandsten, precis som majoriteten av svenska folket. Ingen tandlossning alltså.

3 kommentarer:

  1. why isn't this blog in english.
    good topic though...

    SvaraRadera
  2. I stopped writing on my English blog since I lost contact with all but one of my English speaking friends. I'm sorry about that, but you're welcome to stop by anytime. ^^

    SvaraRadera
  3. VI ÄR DÖENDE! AAAAAAAAARRGHHH!!! ;P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin