08 april 2007

Mental bakfylla.

Ingrid väckte mig imorse med ett nödsamtal. Hon och hennes lillebror hade fastnat i Silent Hill 2. Självklart hade jag lösningen på deras problem och jag hoppas lillebror blev glad.

Jag festade inte igår men jag har känt mig seg och dålig hela dagen. Det blev inte bättre av ett pars timmar röjande i källaren ute i Jakobsberg heller trots att jag hittade massor av vackra halsband, fina kjolar och alldeles för många strumpbyxor.
Jag smög upp i lägenheten och fick grova flashbacks och nostalgitrippar. Mina ögon tårades när jag höll i gamla j-rocksinglar, artbooks och dvd-boxar. Tänk att saker kan ha ett så starkt emotionellt värde, trots att jag själv glömt bort att jag har dom.
Jag längtar efter att flytta tillbaka, fixa med lite färg och tapeter och göra det till min egna lägenhet igen.

Det räckte och blev över till en huvudvärksattack som tvingade mig att däcka i ett par timmar. Sedan ringde min fasters man och ville ha ett program inspelat på TV.
Nu är jag vaken igen men knappast klar i huvudet. En hel dag i baktakt.

1 kommentar:

  1. Tack Maria! Vad skulle man göra utan dig? Ps. Lillebror blev väldigt imponerad. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin