19 april 2007

Kära Mona Sahlin.

Jag såg din debatt mot Jimmie Åkesson. Tack för att du vågade ställa frågan om abortrestriktionen, även om det var en alldeles för kort diskussion. I övrigt tyckte jag om att du var uppmärksam och hade modet att ställa motfrågor till Jimmie Håkansson. Ett par gånger föll du dessvärre för klyschor snarare än svar i diskussionen.

Till Jimmie Håkansson:
Jag har dessvärre missat dina tidigare debatter. Jag vill inte uttala mig om någonting angående din roll i det här programmet eftersom jag har förstått att du kommer möta samtliga partier i en politisk debatt. Hoppas att du inte tycker att jag är orättvis. Men du borde öva mer på att diskutera olika ämnen utan att nämna invandringen.

1 kommentar:

  1. Vem tror du, en arg jävel.20 april 2007 11:02

    Om någon politiker vågar bemöta Sd på annat sätt än att oföränderligt skrika RASISTER åt dem; att någon faktiskt försöker peka på deras övriga politik som används som en täckmantel för detta otrevliga fenomen. Som det är nu står Lars Ohly där och skriker "rasister" tills ansiktet exploderar, medan härliga Jimmie Åkesson, eller whom ever i djävulspartiet, lugnt och samlat kan framföra sin väl omformulerade skit och faktiskt få det att låta bra. Våga diskutera med äcklen och frammana lite mer stake, det började med Fredrick Federley och nu tydligen något med Adaktusson på TV8. Återstår att se vad det är..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin