30 april 2007

Detektivjobb, del 3.

Efter att ha mailat tjejen med kjolen femtioelva gånger utan att ha fått svar postade jag en efterlysning på forumet där jag köpte kjolen. Inom ett par minuter fick jag svar av en annan tjej som satt i samma sits som jag. Både hon och jag har nu skickat iväg återbetalningskrav via Paypal till den här säljaren.

Jag vet inte om jag får pengarna tillbaka men nu har jag iallafall gjort allt jag kan och jag vet med säkerhet att säljaren har LURAT flera personer. Hur kan man sova om nätterna?

2 kommentarer:

  1. Folk är poo poo heads.

    SvaraRadera
  2. Ja, det suger. :/ Men nu är det inte upp till mig längre. Känner mig mest lättad över att inte nojja längre.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin