10 april 2007

Busslagg.

Sex timmar på buss är inte bra. Jag känner mig lagom groggy och ska jobba om en timma.

Det låg två paket och väntade på mig hemma. Ett par vita gothloliskor från LingLam (helt underbara, total kärlek *_*) och ett par svarta Demonia. Helt plötsligt förstår jag ryktet om Demonia-skorna. De är gigantiska i tån, klumpigt söta, och jag känner mig som en clown. Får se om det går att vänja bort.

Jag måste ha kaffe. Eftersom jag tycker att kaffe är för dyrt har jag aldrig eget kaffe hemma. Jag snyltar alltid på någon annan i korridoren eller så köper jag take away. BUSIGT! Får jag inte kaffe snart svimmar jag.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin