22 april 2007

15 meningar.

INSTRUCTIONS: Write 15 statements, intended to 15 different people; good/bad things you've always wanted to tell them. Never tell which one is to whom.

1. Jag vet inte vad jag gjorde för fel. Du tittade på mig som om jag vore luft och jag drömmer ibland om att du förlåter mig.

2. Du hade inte behövt låna den där boken för att förstå mig. Du hade bara kunnat fråga mig hur jag mådde.

3. Jag önskar att jag vore en magisk fé så att jag kunde trolla allt tillrätta igen. Det skär i mig varje gång du berättar och jag önskar att jag kunde göra så att du mådde bättre.

4. Du är jobbig när du fejkar och försöker upprätthålla fasaden. När du är ditt riktiga jag kommer jag ihåg varför jag tycker om dig.

5. Du är lillgammal, småfeg och lite vek. Jag älskar dig när du släpper dina invanda beteenden och åsikter.

6. Du har egentligen inte så mycket karaktär men du är snygg.

7. Jag saknar dig. Förlåt att jag aldrig sa att jag älskade dig.

8. Jag älskar dig och jag hoppas du tillåter dig själv att förstå att jag verkligen gör det. Kravlöst.

9. Jag får inte plats i ditt liv längre. Jag är nog inte tillräckligt cool. Men jag hejjar på dig från sidolinjen, jag älskar ju dig.

10. Bestäm dig nån jävla gång, för fan. Och skiter det sig gör det ingenting.

11. Du spelar ut folk mot varandra och du fejkar din naivitet. Det är bara synd om dig för att du är så jävla vidrig att du inte ens ser det själv.

12. Jag vill vara som du.

13. När du inte gnäller på allt och alla är du helt fantastisk. Speciellt när du skrattar.

14. Jag vill prata med dig och bli din kompis men jag vet inte hur jag ska göra.

15. Kan du sluta ta kontakt med mig? Jag vill inte veta av dig.

2 kommentarer:

  1. Hon som tror hon är nummer 6.22 april 2007 19:52

    Man blir nyfiken på vilken av dem som är en själv. Fast egentligen tror jag inte att jag vill veta...

    SvaraRadera
  2. Hon som tror hon är nummer 6.23 december 2009 01:31

    Man blir nyfiken på vilken av dem som är en själv. Fast egentligen tror jag inte att jag vill veta...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin