12 mars 2007

Jävla skor.

Precis när jag limmat mina stövlar i sulan går blixtlåset sönder. Jag tror att jag börjar gråta snart för jag älskar verkligen de stövlarna.

Så jag bytte till de vita Blammo-sneakersarna, det har ju trots allt blivit torrt och varmt nog ute. Eftersom det är första gången jag går i dem länge och mycket märker jag att det gör skitont i senan längst in mot foten - för att skorna är för trånga efter en dags svällande. De passade ju så bra i butiken i vintras!!!

Kvar har jag Fornarina-stövletterna i mörkblå mocka. De passar BARA till de svarta jeansen eller kjol, plus att jag redan slitit ut klackarna så de måste redan klackas om.

JAG BLIR TOKIG!!! Varför har jag sån djävulsk otur med skorna helt plötsligt?

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin