01 mars 2007

Alla små ord och vida begrepp.

Tredje gången jag träffar folk jag känner igen från massmedievågorna, den här gången var jag på Let's Dance med fotografen Berra (softaste fotografen, för övrigt). Vi hade tur och lyckades haffa intervjuobjekten 20 minuter innan alla andra gamar (läs: journalister) kom dit. Flyt!

Efter jobbet fikade jag på Pierrot. Först fick jag en ångesttripp. Jag var där senast på gymnasiet, den tiden då jag inte kunde se skillnad på krossad plysch och sammet. Sedan gick jag längst in och såg den lilla hörnan där jag och Emelie satt på vår första dejt när vi var 16 år. Då blev jag glad i magen igen.

Dagens fynd: blå/röda grovstickade vintagestrumpor i knälängd för 25 kr. Ingen bild, kameran suger.

4 kommentarer:

  1. Oh, jag vill att du ska ta med mig till secondhandbutiker väl värda namnet! :)

    Men jag ligger hemma dödssjuk sedan snart en vecka, så det lär nog dröja ett tag innan vi kan göra det :(

    SvaraRadera
  2. Så typiskt dig att vara medverkande i en matlagningsblogg! ^^ Krya på dig gumman, jag är i Stockholm till den 20 mars.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Meh! Vilka fördomar! ;D

    Tills dess bör jag vara frisk annars är jag nog dödssjuk på rikigt! :O
    Hör av mig när jag frisknat till och börjat jobba igen så får vi boka in en fikadejt eller en middag? :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin