23 februari 2007

Ingen fara på taket.

Trots den svaga vinkeln tyckte chefen att artikeln blev bra. Jag fick genast ett nytt intervju-uppdrag, den här gången med en poppianist på måndag förmiddag. Det måste ju betyda att jag gör någonting rätt?

Det var väldigt nära att jag inte gick till jobbet idag. En varm igelkott, så kändes det i halsen imorse. Just nu har jag paus i lyssningen på Kameras nya album som jag ska recensera till på tisdag. Jag sitter och fryser ena sekunden för att svettas i den andra. Tur att det finns varm choklad och inte bara kaffe i automaten.

1 kommentar:

  1. Simma lugnt, Maria. Det låter ju hur soft som helst det där. :) puss -flingan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin