18 februari 2007

I'll have the usual.

Rekognoseringsrutten på Götgatsbacken, Drottninggatan samt Gallerian har gjort mig gammeltrött. Jag kommer innanför dörren och bara slänger av mig alla kläder där jag står och lägger mig i sängen och stirrar upp i taket.

Att ha minsta möjliga summa på kontot var en bra idé, annars skulle jag antagligen ha köpt nåt plagg jag kommer att använda tre gånger. I fantasin.
Weekday hade ceperea men det enda som var intressant var en sammetskavaj. Jag såg inte vilket märke det var för kavajen hängde ungefär lika högt som jag fick ställa mig på tå enbart för att se prislappen som dinglade i nederkanten. Då var det trevligare att promenera in i Cubus provhytter med massa kläder istället, mycket bra med affärer anpassade till folk som är tre äpplen höga.

Nästa helg blir det second hand-runda.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin