22 februari 2007

Annars då?

Jag klantade till intervjun med de tre artisterna idag på grund av att jag inte hade en tydlig vinkel. Under hyperventilering påminde jag mig själv om att det bara är min tredje dag. Tre regler att hålla hårt på: Vinkla innan! - Frontlasta! - Spetsa!
Jag borde kanske tatuera in det på underarmen.

In other news...
... har jag redan börjat fundera på outfit till Play. Typ de här skorna och den här klänningen. Eller nåt liknande.
... kanske, bara kanske, har jag halva inne på ett av Spektras hemliga projekt.

2 kommentarer:

  1. *viftar med svarta pompoms* Gooooooooooo, MARIA!!!!!!!! *hopp och skutt*

    SvaraRadera
  2. *viftar med svarta pompoms* Gooooooooooo, MARIA!!!!!!!! *hopp och skutt*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin