12 januari 2007

Reality check.

Jag släpade kamerautrustning hela vägen till slottet, ställde upp allting och gladde mig åt att det inte regnade eller blåste. Då upptäckte jag att jag hade glömt bandet hemma på skrivbordet. Det var bara att packa ihop och gå tillbaka. Man kan ju inte lämna en dv-kamera med tillbehör i Slottsparken helt obevakad.

Väl tillbaka vid slottet började det dugga. När jag kom upp på försvarsvallarna regnade det och blåste. När jag inte längre kunde känna mina tår på grund av kylan tänkte jag att det kunde ha varit värre. Jag kunde ha varit utan iPod.

Självklart var slottet stängt för besök så jag kunde inte gå in och filma. Jag kommer säkert få göra om den här uppgiften för att jag bara har fasadbilder på slottet. Det kändes iallafall skönt att jag klarade av det alldeles själv.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin