18 januari 2007

Prestera.

Restuppgifter, restuppgifter, restuppgifter.
Jag har haft flyt med nästan allt i ungefär två veckors tid. Jag misstänkte nästan att jag skulle få underkänt på mitt videoreportage men ändå känns det som en dolk i hjärtat. Jag hatar att misslyckas. Det drar ner mig så otroligt mycket och jag blir argare av att veta att jag inte har någon annan att skylla på än mig själv.
Jag tar ett djupt andetag istället och försöker komma på någon ny idé. Bita ihop, svälja och göra det igen.

Jag har ju faktiskt haft ett otroligt flyt.
Rean i Kalmar är bättre än i Stockholm. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga och jag trodde aldrig att jag skulle kunna fynda så mycket som jag gjort här. Det kanske beror på att alla udda grejer inte säljer så bra. Jag har hittat tröjor, linnen, byxor, benvärmare och tillochmed en snygg jacka som inte är tråkig. Samtidigt har jag rensat ut en del grejer ur garderoben som är slitna och kassa. Skönt med vinterstädning! Även om den här säsongen inte direkt kvalificerar som vinter.

1 kommentar:

  1. Hola! Thanx for peppen! Har du markt att du har tva inlagg som har rubriken prestation? Not healthy! Haha... nej, men tagga ner. Njut av softa Kalmar.. I do miss it. trots allt. puss pa dig.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin