31 december 2006

Tjugohundrasex

I år har jag lärt mig att...

... riktiga vänner hör av sig i vått och torrt, när de kan och trots geografiska gränser.
... man kan faktiskt välja själv exakt hur roligt man vill ha det när man går ut.
... det är jävligt kallt att nattbada i april.
... jag behöver inte nöja mig med mindre. När det gäller allt.
... det kommer aldrig finnas något café som kommer göra bättre chai än Svaj.
... World of Warcraft är en drog.
... tv-spelsnördar klär upp sig i sina finaste spelrelaterade t-shirtar när de går på konsert.
... TGI Friday's Rainbow Sherbet är kanske i samma klass som Vampire Lounges drinkar.
... att fira sin födelsedag ensam är ok så länge man har cola och chips.
... indiska utbytesstudenter i Kalmar är äckliga.


Årets citat:
- ... är du inte Ragnhild?
(jag misstog en klasskompis ex med ett gammalt ragg på Kåren)

Årets citat - tröstpris:
- Jag skulle bryta av din vänsterarm, men du behöver ju faktiskt den.
- Jag kan alltid ha den i en låda.
(Hugo och Henke i vild diskussion om Sagan om Ringen)

Årets seriestripp:





Puss darlings. Jag nämner inga namn men ni vet att:
U + MOI = TEH SHIT

3 kommentarer:

  1. Puss, älskar dig, men det vet du hoppas jag!
    Säg till när du har tid att pysa förbi jobbet, så du kan få din julklapp :).

    SvaraRadera
  2. Ja, nattbad i april är kallt, men kul! Vad hände egentligen med bastuklubben? Hmm...

    SvaraRadera
  3. jag vet ju att det snart som satan är april igen och DÅ mina vänner...är bastuklubben tillbaka.
    are you with me?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin