01 november 2006

Ytligt ältande.

I jakten på en bra tjocktröja kom jag hem med en snygg tunnstickad tröja från Object. Den är puffärmad, har stora knappar och man kan tillochmed ha den bak-och-fram utan att se dum ut. Problemet ligger i att Neverwinter Nights 2 släpps på fredag och det hade jag totalt glömt bort. Den här månaden vill jag äta varken nudlar eller blodpudding så jag måste helt enkelt göra något som jag hatar; prioritera bort.
I värsta fall skulle jag kunna byta in Xbox:en och lösa ut NWN2 på det sättet. Då kan jag behålla tröjan. Jag hade visserligen tänkt mig att jag skulle byta in Xboxen (med spel) och gamla PS2:an för att få en mindre kontant mellanskillnad när jag köper ut den rosa PS2:an.

Det här kanske är mitt mest invecklade i-landsproblem hittills.

1 kommentar:

  1. Tja, själv måste jag vänta med NWN2, men det beror ju ifs på att jag redan sitter med Nightfall (Guild Wars 3, typ) och kommer i december köpa Wii och Twilight Princess. NWN2 får vänta, som sagt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin