22 november 2006

Sökes: Ork

Fullt upp med skolarbetet från kl 8 imorse till kl 17:30, gjorde däremot ett alldeles tekniskt perfekt magasinsprogram. Ingen lunch, det fanns ingen tid för att äta.

Cyklade direkt från skolan till teknologernas föreningsmöte. Någon måste ju vara representant för mediestudenterna, tydligen.

Tre timmar senare och jag kan öppna mailen för första gången på hela dagen utan dåligt samvete. 15 mail med feta (= olästa) rubriker; implementeringsgruppsmöte, utskottsmöte, nästa veckas matsedel till bistron, ny logga till SF-sidan och stora frågetecken angående den där kursdeadlinen. Jag får dåligt samvete för att jag hellre vill äta middag istället för att orka svara på något mail.

Jag vill inte sitta hemma. Men ingen vill heller gå ut. Jag är för feg för att gå ut själv.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin