24 november 2006

Prisa gud, här kommer CSN!

CSN = pengar = shopping. Något roligt måste man ju få ha. Tyvärr har jag lämnat tillbaka lyxkameran till skolan, så ni får hålla till godo med bilder från min crappy webcam. Jag har också världens fulaste studentrum så ni får acceptera den photoshoppade bakgrunden. :P


Enkel t-shirt från Gina Tricot med glada filuriga skelett. Basplagg behöver inte vara boring.



Röd v-ringad tröja från VILA med svarta klöver. Undertill min gamla vita skjorta från H&M. Fuskslipsen fyndade jag i en butik jag inte minns vad den heter, men den ligger på Odenplan i Stockholm.

1 kommentar:

  1. Eyy missis shop-a-holic:) Haha. Nice pics dude. I like. Btw. Nu har Ingrid fallit för grupptrycket o oxå skaffat blogg. Shit pommes frites.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin