13 november 2006

Ont i magen.

Som ordförande i institutionsföreningen känns det som att jag ibland är både domare, åtalad och pöbel. På senaste tiden har jag mest känt mig som åtalad. Ensam i vittnesstolen medan mina medbrottslingar glott på mig med vittnesskydd och hemliga identiteter. De har flinande sett på när jag har erkänt eller nekat inför Juryn som egentligen redan har bestämt sig för min dom.

Det är så otroligt otacksamt att driva det hela. Speciellt eftersom jag verkar vara den enda som fattade att det inte alls handlade om att fixa fester eller smita före i kön till Kåren på grund av att man råkar vara styrelsemedlem.

Det är lätt att ha en åsikt. Försök att genomföra den också.

1 kommentar:

  1. Folk är poo-poo-heads.

    *medlem i bitterhetsklubben* :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin