05 november 2006

Jag och min crew i Kalmar.



På min vänstra sida;
Ingrid - reggaebohem (ska egentligen ha dreads). Brukar ha turban och var den som startade vattenpipeberoendet.

Liza - skejtrockare. Kärringen mot strömmen, oavsett vad det gäller. Det är lättare att räkna upp saker hon faktiskt tycker om. Två av de sakerna är Zoolander och Wii.

På min högra sida;
Lina - indiepopfröken. Älskar skor från Faith och längtar då och då tillbaka till Brighton. Håller just nu på och tar sitt körkort.

Richard - Mr Know-it-all. Perfektionist och multikonstnär. Gillar stilrenhet och att leta efter fel för att sedan gnälla på dom.

4 kommentarer:

  1. verkligen jättefina! kalmar better watch out. men du kanske borde ändra "på min vänstra sida" för då blir det ju på DIN vänstra sida som menas och det är ju dom till höger på bilden. kanske måste bli "till höger om mig på bilden" istället...hmmmm.

    cool bakgrund XD

    men växjö kickar kalmars ass fett asså ba ;)

    SvaraRadera
  2. Wiiiiiiiee!!! Do me, do me!! ;)

    SvaraRadera
  3. Ebba: Bra idé! Jag tänkte inte på det. ^^

    Mooness: Jag skaaa! *^^*

    SvaraRadera
  4. Hej Maria! Vet inte om du kan se denna kommentar. men jag sneakpeakade i din blogg-historia o hittade detta underbara inlägg.... åhh.. that's all i'm saying. nostalgi...!! ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin